GDCK Županja i partnerske organizacije sudjelovali su na trodnevnoj edukaciji u Iloku
U sklopu projekta „Humanitarni paket za Slavoniju i Pounje“, u Iloku je održana trodnevna edukacija o korištenju IT platforme za praćenje prikupljanja i podjele humanitarne pomoći Hrvatskog Crvenog križa, kako bi GDCK Županja i partnerske organizacije nadogradili svoje kapacitete za provedbu ovog projekta te kako bi krenuli s aktivnim korištenjem IT platforme koju je izradio Hrvatski Crveni križ.
Edukacija o korištenju IT platforme za praćenje prikupljanja i podjele humanitarne pomoći HCK održana je u Iloku, u Hotelu Dunav, u razdoblju od 29. do 31. listopada 2018. godine. Na edukaciji je sudjelovalo ukupno 18 djelatnika i volontera prijavitelja projekta, GDCK Županja i partnerskih organizacija (HCK, GDCK Vinkovci, GDCK Vukovar, GDCK Ilok, GDCK Slavonski Brod, GDCK Nova Gradiška, GDCK Glina, GDCK Hrvatska Kostajnica). Prezentaciji su sudjelovali također i predstavnici GDCK Osijek kako bi iskoristili prednosti IT platforme za svoj FEAD projekt „Zajedno za društvo jednakih mogućnosti“. Za održavanje edukacije angažiran je vanjski stručnjak iz tvrtke ISD Informacijski sustavi d.o.o. iz Zagreba, tvrtke koja je odabrana postupkom nabave za subjekte koji nisu obveznici javne nabave (direktna pogodba), a koja je izradila navedenu IT platformu. Uz predavača, o radu na IT platformi te prednostima koje ovakav način upravljanja projekta nudi, govorili su gđa. Anna Maria Radić, voditeljica službe za EU fondove Hrvatskog Crvenog križa i zaposlenik iste službe, gosp. Ognjen Puljak.
Korištenjem IT platforme značajno će se povećati kapaciteti GDCK Županja i partnerskih organizacija za efikasno praćenje prikupljanja i podjele humanitarne pomoći, poglavito nabavljene kroz FEAD, ali i drugih izvora te osigurati jednostavno i redovito praćenje korisnika i promjene njihovih statusa.
Sukladno programu edukacije, sudionicima je predstavljena IT platforma koja je izrađena za potrebe Hrvatskog Crvenog križa te su sudionici upoznati s radom na navedenoj bazi podataka. Ostatak edukacije temeljio se na radu korisnika u IT platformi, u kojemu su sudionici obučeni za unos i izmjenu različitih podataka prijeko potrebnih za adekvatno praćenje prikupljanja i podjele humanitarne pomoći.
Nakon edukacije održan je radni sastanak s partnerskim organizacijama na kojemu je sudjelovao i predsjednik društva Crvenog križa Vukovarsko-srijemske županije, dr. Mato Karalić. Na radnom sastanku podnesena su izvješća o provedbi aktivnosti na projektu te vrednovanja dosadašnje provedbe projekta FEAD. Na radnom sastanku se posebno govorilo o organizaciji kampanje za prikupljanje donacija u vrijeme predbožićnih blagdana te pojačano animiranje primarnih proizvođača hrane kroz sudjelovanje koordinatora za prikupljanje donacija i zaposlenika partnerskih društava u direktnim kontaktima sa primarnim proizvođačima hrane, kao i organizacije sastanaka sa udrugama proizvođača hrane i predstavnicima Poljoprivredne savjetodavne službe. Definirani su rokovi za provedbu zajedničkih aktivnosti na prvoj podjeli paketa hrane i higijene te provedbi popratnih mjera.